Jag

Hellu bloggen! har nt bloggat för jag har varit magsjuk o har läxor:) Men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan :))
Imorron ä det lördag vad ska jag göra då?
Men idag var jag i skolan och vi körde fotboll MOT 5:A andra 5:an!
Vi vann med 4-2 hahaha  vår klass är lixom bääst.
nu ska jag titta på tv o spela på min surfplatta och spela dator men först ska man ju blogga lite=)
Det vart ingen ridning igår för det var såklart för kallt igen men vi ska rida snart säger Liz iallafall:)
mina nya vider ridstövlar var för små för mina vader :')
Fööölj mig på insta: Jullan_cool_113
Kika mejj: jullianoz_132
 
Meen ajja.......har as tråkigt...
 
herrå:) Jullaan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stallkompisarna.blogg.se

...TVÅ HÄST GALNA TYPER...

RSS 2.0