Kolla in vad jag har skrivit jag är inte klar än

  Jag  önskar  jag  hade  en  egen  häst        

Jag önskar verkligen  att  jag hade en egen häst

Men det kommer jag aldrig att få. Det vet jag efter som jag har frågat flera gånger.

Men jag rider 2 gånger i veckan i Baståsen det är den bästa ridskolan i värden

Jag har alltid varit häst intresserad & kommer nog alltid vara det hoppas jag verkligen.

Jag har ridit i ca 2 år i Baståsen jag älskar verkligen Stall-Baståsen & jag kommer alltid älska det. Det är jag säker på.

 Men det är inte bara jag som rider i Baståsen utan det är 4st till det blir 5 sammanlagt.

2 av dem som jag rider med är mina bästisar dem heter Lina & Olivia

Olivia bor i Stockholm & jag och Lina bor i Hällefors i Örebro län .

Så det är ungefär 26 mil i mellan oss Men Olivia är här varje lov



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stallkompisarna.blogg.se

...TVÅ HÄST GALNA TYPER...

RSS 2.0