Hej

Hej Jag ska göra ett långt inlägg nu<333..............
Idag ska jag titta på tv och kanske skypa med olivia <3
bara 2 dagar kvar tills jag får träffa olivia det ska bli jätte jätte kul<3
Nu ska det handla om Djur...................
Jag älskar hundar,hästar min syster har 2 franska bulldogar men vi har dem hos oss nästan jämt den ena heter Nova den andra Heter Nemo<33
JAg har ingen egen häst men jag vill ha en egen häst.  men jag rider på en ridskola  den är best<3
jag gillar lite lite katter men jag är inte en som skulle kunna ha en katt .
JAg har också fiskar hahahah.
Men över till något annat Idag har jag på mig en svart Tröja Och svatra byxor och strumpor
Bye Bye // julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stallkompisarna.blogg.se

...TVÅ HÄST GALNA TYPER...

RSS 2.0